Marketingová superstar Mark Ritson odštartuje v Prahe svoju európsku tour

Asociácie komerčných televízií (AKTV) pokračuje vo svojich osvetových aktivitách a na jeseň usporiada svoju už tretiu konferenciu určenú marketingovým profesionálom. Tento krát prvýkrát spojí svoje sily so slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS), aby spoločne umožnili českým a slovenským marketérom si naživo vypočuť jednu z najvýraznejších marketingových osobností súčasnosti, austrálskeho profesora Marka Ritsona. Okrem neho na konferencii s názvom „Boost Your Media Performance“ vystúpi tiež riaditeľka výskumu britského Thinkboxu Nicole Greenfield-Smith, marketér Chris Goldson z britskej komerčnej jednotky ITV a o aktuálnych témach prehovoria zástupcovia českých a slovenských zadávateľov v klientskom panely. Moderovať konferenciu bude Petr Šimůnek.

Praha/Bratislava, 4. septembra 2018 – V minulom roku odštartovala AKTV svoju činnosť konferenciou zameranou na najrozšírenejšie mýty o televíznej a online reklame prezentáciou britského guru efektivity Lese Bineta.

Na začiatku tohto roku prišla na pozvanie AKTV predstaviť závery svojho výskumu o účinkoch reklamy na rôznych platformách austrálska profesorka Karen Nelson-Field. Hlavnou hviezdou v poradí tretej konferencie AKTV, ktorá sa bude konať 1. októbra 2018 v Prahe, bude univerzitný profesor a marketingový expert Mark Ritson.

Okrem svetovo uznávaného odborníka Marka Ritsona vystúpi na konferencii aj vedúci výskumu britskej marketingovej asociácie Thinkbox Nicole Greenfield-Smith, ktorá predstaví závery svojho tohtoročného výskumu Profit Ability: the business case for advertising.

O svojich najlepších best practice sa s hosťami konferencie podelí Chris Goldson, Director of Creative Works and Commercial Marketing, z najsledovanejšej britskej komerčnej TV skupiny ITV a dôraz na české a slovenské podmienky a potreby odhalíme spoločne s diskutérmi v klientskom panely.

Po nadšených reakciách na naše predchádzajúce akcie sme sa tento krát rozhodli koncept našej konferencie rozšíriť na viac tém a rečníkov, prizvať k organizácii i našich slovenských kolegov a dát tak možnosť zúčastniť sa jej väčšiemu množstvu záujemcov. Naším cieľom je sprostredkovať zadávateľom v České republike a na Slovensku najnovšie poznatky priamo z úst popredných svetových expertov, ktorí v České republike obvykle nevystupujú, bez toho aby na podobnú konferenciu museli odísť do Londýna alebo do Paríža,“ hovorí Jan Vlček, predseda AKTV.

Na našu prvú spoločnú česko-slovenskú konferenciu sa osobne veľmi teším, a to najmä na našich hviezdnych rečníkov, popredných marketingových odborníkov známych z veľkých zahraničných konferencií. Je to unikátna príležitosť pre nás i našich hostí dostať sa k najmodernejším poznatkom a trendom, ktoré nám potom budú nápomocné aj v lokálnom biznise,“ dodáva Marcel Grega, prezident ANRTS.

Mediálnymi partnermi konferencie sú Hospodárske noviny, odborný server Mediaguru.cz a slovenský odborný mesačník Stratégie.

Viac informácií nájdete na webových stránkach: www.AKTV.cz/konference.

Mark Ritson je profesorom marketingu na Melbourne Business School a hosťujúcim profesorom marketingu na Singapurské univerzite managementu a ďalších popredných svetových obchodných školách. Má doktorské štúdium z oblasti marketingu z Lancaster. Je široko uznávaný ako jeden z najlepších svetových marketingových expertov.

Okrem akademickej sféry sa v praxi Mark venuje tiež stratégiám značiek, prieskumu trhu, segmentácií, CRM alebo marketingové komunikácii. Trinásť rokov pracoval ako interní expert pre LVMH – najväčšia skupinu luxusného tovaru, do ktorej patria značky ako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.

Mark je tiež viac ako 10 rokov pravidelným „stĺpkarom“ Marketing Week, za svoju žurnalistickú i akademickú prácu je držiteľom množstva ocenení, vrátane jednej z najprestížnejších marketingových cien Ferber Award za svoju doktorskú prácu.

Kontakty:
Marie Fianová
Tajemník AKTV
marie.fianova@aktv.cz
Zuzana Šangalová
sekretár ANRTS
sangalova@anrts.sk