Televíziám v marci stúpla sledovanosť programu aj návštevnosť webov, pokles zaznamenali len portály JOJky.
Najväčšie televízne skupiny otvorili jarnú sezónu s vyššími výkonmi ako predchádzajúci mesiac. Najvýraznejšie posilnila skupina Markíza, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla priemerný celodenný trhový podiel 27 percent a pozíciu trhového lídra si obhájila 30 z 31 marcových dní.
Jeden deň si pripísala prvenstvo skupina Joj, ktorá marec uzavrela s podielom na trhu 20,3 percenta. Skupina Markíza si v porovnaní s februárom 2021 polepšila o 0,9 a skupina Joj o 0,5 percentného bodu.
Marcové víťazstvo patrilo skupine Markíza aj v prime-time (19:00-22:00), keď zaznamenala priemerný podiel na trhu 30,8 percenta a pozíciu trhového lídra si držala 30 z 31 marcových dní. Jeden deň si pripísala prvenstvo skupina Joj, ktorá marec uzavrela s podielom na trhu 23,5 percenta.
Skupina Markíza si v porovnaní s februárom 2021 polepšila až o 2,1 percentného bodu, skupina Joj medzimesačne pol bodu stratila.